Informace o pracovním místě

pracoviště Hulín
- Náplň práce: Pracovník/ce do call centra na komunikaci se zákazníky přes telefon. Hlavním úkolem vždy bude představení služby, výhody produktu nebo jen poprodejní péče o stávající zákazníky s přátelským přístupem. Nejde o neosobní volání. Zodpovědná a samostatná pozice. Zapisování požadavků do interního systému
- Hledáme: Komunikativní a spolehlivé kolegy, na aktivním telemarketingu po telefonu. Co neumíte, rádi Vás naučíme a zaškolíme (Zkušenosti v call centru výhodou, nikoliv však podmínkou). Vhodné i pro osoby se zdravotním omezením (OZP/OZZ). Zodpovědnost a samostatnost. Znalost češtiny – slovem i písmem, Znalost práce na PC a orientace na internetu, technická orientace. Umění naslouchat, vysvětlit, poradit – a nebojíte se zeptat, když si nejste jistí
- Nabízíme: Zaškolení od zkušených kolegů, které vám dá jistotu, pracovní doba (Po-Pá 8,00 -16,30 hod.), Základní mzdu + odměny na základě výkonu, Prostor pro osobní růst, příspěvek na stravování, káva na pracovišti, PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, nástup možný ihned
- Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail:

Pracoviště: Hulín,
Datum nástupu: 03.11.2025
Mzda: 22 000 - 28 000 Kč/měs.
Počet míst: 3
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
Inzerent: Úřad práce
ID inzerátu: 6140330   Vloženo: 22.11.2025
<< zpět maskot

Sdílejte a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓