Informace o pracovním místě

Výroba běží, objednávky přicházejí, zákazníci čekají – a ty jsi ten, kdo drží všechny nitky pohromadě. Tvým úkolem bude zajistit, aby všechno fungovalo přesně tak, jak má – od plánování výroby až po včasné doručení zboží zákazníkům po celém světě. Žádná rutina, ale práce, kde každý den vidíš výsledky svého rozhodování. * Budeš plánovat výrobu podle aktuálních objednávek a kapacit, tak aby všechno klapalo na čas
* Zajistíš hladký průběh dovozů a vývozů podle potřeb zákazníků
* Budeš hlídat dodací termíny, řešit změny a komunikovat s obchodním týmem
* Čeká tě denní kontakt s dopravci – od domluvy po kontrolu exportních dokumentů (včetně celních)
* Budeš spolupracovat s výrobou, pracovat v plánovacím systému a kontrolovat faktury

Požadujeme

* SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
* Praxi v logistice aspoň 2 roky
* Angličtinu na úrovni B2
* Dobrou znalost MS Office
* Zkušenost s ERP systémem

Nabízíme

* 25 dní dovolené
* Stravenky
* Příspěvek na dopravu podle vzdálenosti bydliště
* Čtvrtletní bonusy (včetně 13. platu).
* Občerstvení na pracovišti
* Kurzy angličtiny
* Penzijní připojištění

* Lokalitu: Kadaň
* Nástup: Dohodou

Datum nástupu: Ihned
Mzda: 38 000 - 48 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný, Zkrácený
Min. vzdělání: Základní
Firma: Advantage Consulting, s.r.o.
Zadavatel: Personální oddělení
Lokalita: Kadaň
Advantage Consulting, s.r.o.
ID inzerátu: 6146591   Vloženo: 28.11.2025
<< zpět maskot

Pošlete inzerát na email a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓