Informace o pracovním místě

Místo výkonu práce: Hlinsko v Čechách
Asistent/ka obchodu - vedení evidence zákazník vč. jejich vyhledávání a kontaktování, zasílání prezentací, newsletterů, domlouvání schůzek - práce v systému CRM.
Požadavky - znalost a praxe s obchodní činností min. 3 roky, znalost anglického jazyka slovem i písmem- úroveň C1,energické a příjemné vystupování, znalost Microsoft Office, aktivní přístup, samostatnost, služební PC.

ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Půlroční mimořádné odměny, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké stravenky, služební notebook.

První kontakt učiňte prosím na e-mailové adrese.

Pracoviště: Hlinsko,
Datum nástupu: 24.09.2025
Mzda: 28 000 - 32 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
Inzerent: Úřad práce
ID inzerátu: 6146241   Vloženo: 28.11.2025
<< zpět maskot

Nabídek je hodně, doporučte je i ostatním. :-)