Informace o pracovním místě

Náplň práce: Pořizování a zajišťování oběhu účetních dokladů, účtování svěřeného typu transakcí, zpracování DPH,KH a SH, závěrkové účetní práce, zpracování docházek a podkladů pro mzdy, archivace dokladů a správa spisovny, tvorba ekonomických reportů a analýz
Požadujeme: SŠ vzdělání ekonomického směru, znalost českého podvojného účetnictví a českých účetních standardů, znalost daňových zákonů (zejména zákon o DPH a DPPO), orientace ve mzdové a personální oblasti, praxe v účetnictví na podobné pozici min. 2 roky, pracovitost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, znalost práce na PC: Excel, Word, znalost IS Helios - výhodou, prac.doba 6,30 - 15 hod.
Výkonnostní a roční prémie, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, 25 dní dovolené, firemní akce. Mzda dle dosažené praxe.
Kontakt: osobní a telefonický od 7,30 - 15,00 hod., e-mailem

Pracoviště: Zábřeh,
Datum nástupu: 07.11.2025
Mzda: 30 000 - 30 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
Inzerent: Úřad práce
ID inzerátu: 6134779   Vloženo: 18.11.2025
<< zpět maskot

Nenechávejte si tuto pracovní nabídku jen pro sebe! ↓↓↓