Informace o pracovním místě

Svoje CV zasílejte na e-mailovou adresu:
Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče/ky, kteří splní uvedené požadavky.

Co bude náplní Vaší práce:
- komplexní zajištění administrativy společnosti;
- sepisování obchodní korespondence společnosti;
- komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí;
- komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel;
- péče o návštěvy a vedení společnosti,
- monitoring veřejných zdrojů, zejména tiskovin a internetu, analýza zjištěných informací a vytipování potenciálních klientů.

Hledáme někoho kdo:
- má VŠ vzdělání (nejlépe ekonomicko-obchodního směru)
- má praxi v oblasti administrativy nejméně 3 roky;
- umí pracovat s MS Office (Word, Excel, Outlook, Internet);
- je pečlivý, spolehlivý, flexibilní, má proaktivní přístup a je ochotný se dále sebevzdělávat v oboru;
- má dobré organizační a interpersonální dovednosti;
- je odolný vůči stresu
- výhodou je řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič/ka.

Co Vám můžeme nabídnout:
- stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu
- odpovídající mzdové podmínky
- notebook a mobilní telefon
- příjemný pracovní kolektiv
- firemní benefity.
- smlouva na dobu neurčitou (po prvním odpracovaném roce)

Pracoviště: Ostrava,
Datum nástupu: 01.11.2025
Mzda: 32 000 - 32 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vysokoškolské
Inzerent: Úřad práce
ID inzerátu: 6092062   Vloženo: 08.10.2025
<< zpět maskot

Sdílejte pracovní nabídku...