Informace o pracovním místě
• Osobní, telefonická komunikace s klienty, zpracování administrativní agendy, evidence a zpracování pošty (datová i listovní), uvádění klientů, komunikace s klienty, přepojování hovorů a ohlašování hostů, administrativní podpora.
Požadujeme
• Spolehlivost
• Pozice vyhrazena pro OZP/ID.
Nabízíme
• HPP
• Počet míst: 3
• Pracovní doba: ranní/odpolední (po-pá: 5:45-20:15hod.)
• Pracovní úvazek: zkrácený – 5hod/den.
• Mzda: 135Kč/hod.
• Nástup ihned
Benefity:
• Náborový příspěvek za přivedení pracovníka s OZP – 10.200 Kč
• Proplácení vstupní lékařské prohlídky
• Dopravné
ZAMĚSTNAVATEL SE NA ADRESE NENACHÁZÍ.
„Ideální práce ve Vašem městě“
