Informace o pracovním místě

Chcete mít v rukou kvalitu a spokojenost našich zákazníků? Domluvíte se anglicky? Hledáte opravdovou výzvu? Tuto pozici obsazujeme poprvé, takže si budete moci tvořit vlastní procesy, pravidla, a ukázat nám, že vy na to máte!

Jako MANAŽER ZÁKAZNICKÉ SPOKOJENOSTI A REKLAMAČNÍHO AUDITU budete vést tým specialistů, kteří zajišťují rychlé a efektivní řešení záručních reklamací. Vaše práce je zásadní pro zlepšování kvality výrobků na základě dat a udržení nejvyšších standardů služeb.

Přidejte se k mezinárodní výrobní firmě, kde ceníme inovace a týmovou práci.

Děláme high-tech výrobu technologicky náročných komponent a zařízení pro tepelnou techniku a ventilaci. * Vedení, rozvoj a motivace týmu specialistů
* Efektivní řízení procesu záručních reklamací
* Analýza dat k identifikaci trendů a příčin
* Těsná spolupráce s výrobou na zlepšování kvality
* Zajištění dodržování standardů a auditu procesů
* Pravidelné reportování výsledků a optimalizace efektivity

Požadujeme

* SŠ/VŠ vzdělání technického směru
* Praxe min. 3 roky ve výrobním, servisním či kvalitářském prostředí
* Prokazatelná zkušenost s řízením týmu a záručními procesy/reklamacemi
* Silná orientace na kvalitu, data a analytické řešení problémů
* Plynulá komunikace v češtině a angličtině
* Vynikající vedoucí a organizační dovednosti.

Nabízíme

* Férovou mzdu
* 25 dní volna
* Příspěvek na zdraví a volný čas
* Příspěvek na dojíždění
* Možnost výuky angličtiny
* Firemní kantýna

* Nástup možný: ihned/ dle dohody
* Lokalita: Mikulov

Datum nástupu: Ihned
Mzda: 75 000 - 85 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný, Zkrácený
Min. vzdělání: Základní
Firma: Advantage Consulting, s.r.o.
Zadavatel: Personální oddělení
Lokalita: Mikulov
Advantage Consulting, s.r.o.
ID inzerátu: 6142667   Vloženo: 25.11.2025
<< zpět maskot

Sdílejte a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓